Tips till *Anonym*

Anonym om Look at my horse - My horse is amazing ♥:
jag undrar var ni båda köper era förbyglar och schabrak?? dem passar ju jätte fint med det ni har och kanske kan ni också tipsa vilka färger passar med vad bra ;DD Har alltid problem att välja såna saker och jag är den enda hästintresserad i familjen så jag har svårigheter att välja bra förbyglar till dem hästarna jag rider?? Snälla Hjälp mig SARA OCh BELLA!! I neeeed you ;D

SVAR:
Jag brukar köpa förbyglar på Hööks. Är inte så petig med märket på martingals och förbyglar.
Schabrak köper jag lite överallt.
Vet inte om du har någon hästbutik nära dig, så beställa kan man ju göra. Bland annat så har MyOne, Lyckås Ridsport och Varbergs Ridsport snygga schabrak, så där rekomenderar jag dig att köpa schabrak =)

Slänger upp bilder på tre av mina förbyglar

Denna bruna kommer från MyOne, märket är Capone och har swarovski-stenar. Just denna modellen finns inte längre i butik, men en uppdaterad modell finns (HÄR), dock bara i svart.



Denna svarta kommer från Hööks, märke Claridge House och är dekorerad med clinchers. Även denna modellen har blivit uppdaterad, och den finner du här.


Denna svarta kommer också från Hööks, men finns tyvärr inte längre att köpa hos dem. Vilket är synd, då den är riktigt snygg! Finns iofs en liknande i butik, fast med ljusblå/ljusrosa bling-bling.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fast om ni har bara strl ponny och full att välja från vilken storlek väljer ni då(om man snackar att köpa en förbygel till en d-ponny)????, fast annars om där finns alla storlekar ponny, cob och full så väljer ni cob till era d-ponny visst;D???

2011-05-01 | 16:40:18
Postat av: hejsan

jag har också undrat länge på vilken storlek av förbygel man väljer till sin d-ponny om där finns bara ponny och full att välja mellan(har precis köpt en ny ponny som slänger upp huvudet hela tiden)så jag behöver ett :D

2011-05-08 | 16:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0