Buss hit, och buss dit

Detta var lite oväntat.
Jag och en kompis i klassen var på väg till Billdal, och vi var lite försenade. Så ringer en annan tjej i klassen som redan är där och säger att det inte var idag vi skulle till Billdal, utan imorgon är det vi ska dit.
Så hela klassen fick åka tillbaka till skolan, och nästan alla hade ridkläder på sig. Snyggingarna på skolan var vi liksom när vi gick runt i ridkläder och allt!
Nej men .. Ja, vi fick sluta rätt tidigt så jag är hemma redan nu vilket är skönt i alla fall.
Vi gör ett nytt försök imon och hoppas på att vi är välkomna till Billdal då, haha!

Så nu har jag massa tid över idag!
Båda ska ridas, antagligen ut om det inte regnar.
Och imon är det hoppträning med Wilma, hos Lennart. Skojskoj!

För övrigt så hinner jag förmodligen med massa update idag =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0