Hata! - tidsinställt

Blir så sur över att jag inte kan ladda upp filmer på youtube här hemma. Jag har en massa filmer som inte kommit upp än som:

♦ 4 filmer från riksmästerskapet med Chapella
♦ 3 filmer från lilla edet, laxhoppet med chapella
♦ filmer från senaste träningen med Frankie
♦ 3 filmer från dingle, två med Frankie och en med Chapella

tror jag får göra så här att:
Jag struntar i att lägga till låtar utan har det vanliga ljudet så det funkar med en gång. Sedan kanske ta de "viktigare" filmerna först och vänta med de andra. Ska försöka lägga över filmerna på ett usb-minne och ta med till skolan och sno en data där till att ladda upp filmerna någon dag.

Förhoppningsvis kommer filmerna upp inom kort och jag vet att jag har sagt detta länge nu, blir så trött på att det inte funkar bara.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Hoppas de kommer snart! :)

2011-09-01 | 23:09:45
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0