Godmorgon, sista dagen - År 2011

Går inte åren lite för snabbt ibland?
Jag minns Nyår 2010 som om det vore förra veckan.
Men när jag tänker tillbaka på året som gått så har det hänt MYCKET! Att allt detta har hänt på ett ända år?

Ett sammandrag av min tävlingstermin med Wilma och Kiara är på G! Kommer om en stund :)


För övrigt .. Ska rida Wilma en stund i manegen idag och tar Apple Mouth bettet igen. Ska verkligen ha detta som mål nu att kunna rida på ett vanligt tränsbett när det inte gäller hoppning!
Kiara skulle egentligen kunna få en välförtjänt vila, men jag har lite andra planer som kanske blir av .. ;) Hoppas!

NU ska jag äta frukost, fixa med inlägg och sedan därefter bland annat duscha, rida, städa. Och sen mot kvällen åker jag iväg för att stanna där över Nyår och mysa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0