Shoppat!

Har vart iväg och shoppat hela dagen! Blev lite saker, bland annat en del som är till Höglanda (så som diskmedel, koppar osv.).
Fick även köpt några ramar som jag ska sätta upp i mitt rum i Villan. Så ska framkalla några bilder på Wilma och Kiara. De får varsin stor ram, och i kollaget blir det blandade bilder på dom :)

För övrigt köpte jag ett par silvriga boots, röda stigbyglar och kläder!
Och jo juste! - Alla de tre Twilight filmerna blev mina också ♥ Har bara haft dåliga nedladdningsfilmer utan text innan. Dock så är Breaking Dawn i bra kvalité!

Fick med detta, de lite roligare sakerna, på bild -

Men jag är osäker på om jag vill behålla de röda stigbyglarna. Kanske säljer dom, så om någon skulle vara intresserad är dom dina för 150kr!

Kommentarer
Postat av: hanna

är mycket intesserad av dom röda stigbyglarna:)

2011-12-31 | 18:33:38
URL: http://burberryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0