Vad händer idag?

Nu ska jag gå ut och rida Chapella, får se om jag rider ut eller rider bort till padocken. Efter jag ridit henne ska jag släppa ut hästarna, mocka och allt sådant som hör till.
,
Vid fem kommer Sanna och hennes familj hit och hämtar mig, sedan åker vi hem till henne i Trollhättan där jag ska fira nyår med henne. Sanna rider ju själv så kommer trolitgvis "hästbilder" från när vi är hos henne också. Tar självklart med datan och kameran och eftersom hon är hästmänniska också blir de nog enklare och uppdatera hos henne.
,
Detta är ungefär det som händer idag, ska ju försöka blogga lite in i mellan allt packande osv. Jobbigt att packa både hästkläder och vanligkläder, det blir så mycket mera saker helt plötsligt haha.
,
Hörs Senare!
,
Jag och Sanna på bilderna under, vi har en ganska rolig historia om hur vi lärde känna varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0