En ganska vanlig rubrik "Ridit"

Red båda ponnysarna idag :) Trots att jag är sjuk, men det funkade.

Wilma skrittade jag ut en runda på ca tjugo minuter, med både uppför och nedför. Bra träning för bakbenen. Hade på gramanen, så även super bra träning för ryggen.
Sedan red jag på ängen en stund, pappa har gjort ett fyrkantspår så funkar jättebra att rida runt där, vilket jag gör nästan varje dag nu för tiden.

Kiara fick också en liten skrittrunda, innan jag gick in i manegen. Blev inte någon seriös ridning, för jag och Louise tävlade om vem som kunde få in mest och minst galoppsprång mellan två bommar. Så Kiara gick på fyra och sju steg. Louise längde på fem, och kortade på sju/åtta. Så ja, "flaxade" runt en stund, och Kiara tyckte det var jätteroligt!

Skulle kunna rabbla massa ointressanta saker om mina ridpass, så därför brukar jag inte skriva så mycket om dom när jag inte haft något "seriöst"ridpass.
Imon har jag hoppträning med Kiara iallafall! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0