Fixart

Victoria om Fråga till alla läsare!:

jag älskar er blogg skittt fin :D <33 vill gärna veta vad era största framgångar är på alla hästar ni har ridit, segrar, klasser och sånt!!

Svar: Tack så jätte mycket först och främst :). Självklart fixar i alla fall jag ett inlägg om detta tror jag redan har gjort ett inlägg om de tidigare men då kommer ett till nu ;)_____________________________________________________________________________________________

Ronja Robbersdaughter:
Född:
1997
Höjd: 126,5?
Ras: Welsh 
Far: Carolinas Foxglove RW
Mor: Pearl RW
Ägs/rids nu av: Julia Hallberg

Resultat tillsammans:
 
Vinst och placeringar upp till LA.
4 fel i MvsB (rivning) 



Strätes Ramson 
Född:
1991
Höjd: 137cm?
Ras: New Forest
Far: Silverlea Rambo RNF
Mor: Strätes Rosanne
Ägs/rids nu av: Linnea Segersten

Resultat tillsammans:
placeringar LA
tre inviduellt på Lag-SM fälttävlan och fyra med laget.
tvåa i Mvs fälttävlan
placeringar i debutant och lätt fälttävlan
gått vidare till semifinal gp-ponny i Kungsbacka två gånger.




Hembys Mimosa
Född:
1996
Höjd: 139?
Ras: New forest
Far: Vernons Peeping Tom
Mor: Vramfälts Gardenia
Ägs/rids nu av: Isa Hjortsäter

Resultat tillsammans:
Placeringar debutant och lätt fälttävlan
Vinster och placeringar upp till MvsB + globengehäng
Startat MvsA
Finalen av gp-ponnyn i scandinavium


Detta är hästarna som jag har ägt själv och tävlat, har även tävlat några kompisars ponnyer någon enstaka gånger. Sedan har jag ju självklart mina 2 nu Frankie och Chapella men skriver inget om dom nu kan fixa det senare om så önskas :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0