Uddevalliska (Y)

Nu är jag hemma igen =)
Känns som Uddevalla kommer bli mitt andra hem snart ..? Haha, nejdå, men det var ju faktist inte så länge sedan jag var där sist. Uddevalla är en härlig plats!

Igår åkte vi till stallet direkt när jag kom fram med tåget kl 16.
Sedan på kvällen satt vi och käka "gódish", så som man uttalar det på Uddevalliska ;), och jag stod för underhållningen och ylade till hela spotify-listan!
Pigga och glada vaknade vi nio idag, så vi satte på Sex and the City 2, och när klockan var elva pallrade vi oss upp ur sängen.
Ja, sen underhöll vi oss fram tills vi åkte till stallet nån gång efter lunch. Och jag fick leka lite fotograf; Så här får ni lite bilder på Josefine och Vesuv ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0