Outfit till "x" =)

Anonym -
vill gärna ha en outfit till mig och min vallack, har tyvärr ingen bild men han är iallafall ljusbrun nästan fux i färgen, kan inte ha rött för det skär sig. Jag själv har rött hår så inget rosa ;) läderutrustningen jag har är svart, det jag vill ha med i outfiten är mina MH supreme stövlar (svarta) :)


Min fantasi börjar slockna när det gället att sätta ihop Outfits nu, haha.
Men denna är ganska stilren och skulle nog passa bra till er, eftersom du använder svart läder.
Blir denna Outfit godkänd? =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket! tror han hade vart jättefin i denna =) så vill dessutom passa på att fråga om du har nån outfit till mitt borkfärgade sto? typ gulvit i färgen, svarta ben och svart man & svans? :D om du har nån fantasi kvar och orkar ;p

2011-07-31 | 13:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0