Tiden går fort ..

.. Ibland kanske lite för fort ..

Slänger upp en film här som är ett år gammal idag! =)
Detta var Wilmas tredje tävling, och detta kan jag kalla ponny i ett nötskal. Lixom kolla hennes framben innan första hindret i första klassen? Dom flyger och flänger hit och dit.

Tur att man fått lite ordning på ponnyn i alla fall! ;)



Gick även in på min gamla blogg och hittade Resultat-inlägget;
" L:D+5 - Hur fin som helst! Tog dock en lite taskig sväng till en oxer i fas.2, så den rev hon.
Men nöjd! :)
bästa tiden, men - 4fel

L:C - Lika fin här, MEN ännu piggare. Galopperade på sidan, luft hoppade och så. Men super inne på banan.
Dock lite taskig på första hindret i fas.2, Jag la inte upp tempot nått, men hon peta det ändå.
Men annars finfin! :)
4fel "


Kommentarer
Postat av: ida

herregud vad hon påmminer mig om min ponny! så va han oxå för typ 7 månadersen, vingla hela tiden & slarva som fasen med bena.

nu är det mer pli på han, precis som med wilma.

ett bra jobb har du verkligen gjort! :)

2011-06-27 | 16:53:33
URL: http://idaasoderberg.blogg.se/
Postat av: Elina

Super söt i rosa, duktiga ni är som vanligt!

2011-06-27 | 22:51:11
URL: http://filifjoonkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0