Passform vs. utseendemässigt?

Lisa om Köpt!:
Bara en fråga, för det är så jag uppfattade det när jag läste inlägget. Tycker du det är viktigare att stövlarna ser snygga ut på än att de är rätt strl på dem?


Jo, men det är ungefär korrekt uppfattat.
Jag tycker det känns obekvämt att rida med för korta stövlar, och dessutom är det inte snyggt när stövlarna är alldeles för korta. Då har jag hellre stövlar som är för långa - Vilket jag har bland dom andra paren.

Egentligen hade jag velat ha ännu längre skaft och smalare vad när det gäller Pioneer stövlarna. Men detta var det som fanns, och jag var i behov av ett par svarta stövlar.
Hade det sett "fult" ut när jag provade dom, eftersom det inte är exakt min storlek, hade jag nog inte köpt dom.

Skulle du köpt ett par stövlar om dom såg jättesnygga ut på dig, även om det var 1-2 storlekar fel?


Kommentarer
Postat av: emma

det finns ju att beställa extra långa eller extra smala?

2011-06-29 | 17:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0