Dagens ridpass - skit väder

Så har precis kommit in och slängt av mig mina blöta regn kläder, som sagt det regnar ute inte de bästa vädret fast gillar faktiskt att rida i regn ibland haha.

Frankie: trodde han skulle vända hem riktigt mycket idag för att det regnade och han gillar inte att bli blöt om öronen. Men lilla pojken gick som en klocka super snäll. Red ut som vanligt red bla. i en lång ganska brant backe en bit som lite klättring, galloperade sedan på en lång grusväg och guud vad härlig min lilla älskade ponny är♥.

Chapella: tog det lite lungnare idag eftersom det var träning igår. Hoppade upp barbacka och red ut en liten kortare sväng i alla gångarter. världens snällaste häst♥


Eftersom det regnar tog jag ej med kameran ut i stallet men tog några mindre bra kort med mobilen.

en blöt frankie

dagens uppstoppade outfit








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0