Ensam huva söker -

Är på jakt efter ett matchande schabrak till min mullvadsfärgade Scapa huva.

Det tillhörande Scapa schabraket, den med samma färger, säljs inte längre någonstans vad jag vet .. Så jag försöker hitta ett annat schabrak som skulle passa bra till denna huva.
Just denna färgen är jättesvår att hitta på övrig utrustning .. Men jag tänker att man kan matcha med ett rött schabrak till.

Det översta Scapa schabraket till höger på bilden nedanför har exakt samma färger som min huva, fast bas-färgen är röd och kanten är mullvadsfärgad.
Vet dock inte var man kan köpa den, om det äns går längre ..

Vilken schabrak tror ni skulle passat bäst?
Eller just du kanske har ett schabrak till salu som skulle passat? =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gissar att det inte är ett dressyrschabrak du är ute efter, men ett sånt i mullvad finns på Tradera...



http://www.tradera.com/FYNDA-Scapa-Sport-Schabrak-Full-dressyr-taupe-NYTT-auktion_302358_139217702

2011-09-07 | 16:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0