Resultat Chapella - 29/5 Trollhättan

1,20 - 0/ 8fel niondeplacerad
Grunden gick ganska bra, dock var underlaget inget bra. Kändes som om att hon fastnade i marken och i omhopnningen tappade vi fästet några gånger. Ena rivningen var på en oxer, hon halkade till med bakdelen så vi fick aldrig riktigt upp gallopen igen och kom för nära och rev. Andra rivningen var in i kombinationen vet inte riktigt vad som hände där. Men mina fel räckte ändå till en niondeplacering :)

1,25- 20 fel haha ;) (rivningar och en "volt")
Vi bytade broddar till denna klassen men ingen större skillnad förutom att hon inte halkade lika mycket. Vet ärligtalat inte riktigt vad som hände här haha. Fick en massa rivningar vet inte riktigt vilka hinder, vet att jag rev trean och sedan i kombinationen. Det var även i kombinationen som jag la en volt, vi hoppade av insprånget bra men va som om att hon satt fast med  frambena och fick aldrig riktigt upp dem så hoppet blev konstigt så jag styrde ut ur kombinationen och tog om den istället. 

Filmer kommer!

Men men bara och ta och glömma denna tävlingen tror mycket berodde på underlaget iaf för våran del, och sedan var det väldigt många andra som fick mycket fel och tyckte det var halt. Men inte så konstigt när det har regnat som bara den hela natten. Vill bara säga att Trollhättan hade supertrevlig personal i vilket fall!  

Bilder




Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :)

Men hur gick det med Frankie då? :P

2011-05-30 | 18:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0