Resultat 29/5 - Wilma

Här kommer resultaten från Brämhult! =)

L:C A:0/A:0 - Dubbelnolla och vi kom 4:a!
Wilma gick super bra! Underlaget var lite sådär så jag vågage inte rida på någonting, vilket resulterade kort, kort galopp. Men hon lyssnade fullt ut på mig och var med på noterna, så sagt.
Trotts en lugn och fin runda kom vi på en fjärde plats! =)

L:B A:0/A:0 - 4fel i fas.2
Hon var lika fin i denna klassen och hoppade riktigt ordentligt. Så jag svängde upp ganska vågat i omhoppningen, men fick retsamt nog med mig en bom ner för att skållan gick sönder (bommen låg kvar i några sekunder efter att jag hade hoppat!)
Men jag är super nöjd över rundan! =)

Hihi, sötan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0