Ni tror väl inte ..

.. att jag ridit Wilma ännu? Nejnej, jag sa ju att jag aldrig följer mina planer!
Hon fick sin mat senare än vad jag trodde, så jag lät henne äta i fred och samtidigt gick strömmen igen. Så jag och Anna tog en tripp till Maxi istället :D

Tänkte gå ner till stallet nu och rida om manegen fått tillbaka belysningen. Ska testa ett nytt bett, och funkar det bra rider jag ett vanligt pass idag. Men funkar det inte så tar jag bara och skrittar runt en stund, så får hon vila upp sig extra till hoppträningen imorgon.


Två härliga bilder ifrån vintras!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det täcket såg fräckt ut, vad är det för nåt? :D

2011-11-28 | 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0