Prova-på-dag @ SRG

Lugn dag på skolan idag kan man säga!
Vi började 8.15 och gick då gick vi bort till Svensgård på ett litet besök, där det bara finns kossor. Stora, fläckiga, trevliga djur det där .. Eller inte? Är inte så förtjust i "typiska bondgårdsdjur". Hästar, hundar och katter ligger mig närmare om hjärtat!

Just nu sitter jag inne på mitt varma rum med två tjejer som är här och har prova-på-dag på skolan. Den ena är även en läsare till bloggen. Kul, kul! :D
Så alla ni 96:or som läser bloggen och har funderingar på SRG - Kom och prova på en dag så kan jag visa er runt osv!
Det är bara att säga till eran SYV/vägledare på skolan och be dem ta kontakt med SRG, eller så ringer ni själva.

Snart blir det hoppträning med Wilma!

Kommentarer
Postat av: Sandra

eftersom vi var så totalgrymma! ;)

It's your period, be twisted - Ny libresse tampong.. Enkel att öppna!

2011-11-29 | 17:57:33
URL: http://wenys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0