- Det här med rubik .. -

Nu är jag hemma i Landvetter, sen ca 24h tillbaka.
Träffade en vän från min förra klass på Real igår, och hon sov över inatt. Så jag har inte riktigt hunnit med datan alls förrens nu.

Förut efter att vi hade lämnat av henne på hållplatsen åkte jag och mamma vidare till Göteborgs ridhus för att kolla på den lokala hästtävlingen, där vi kände några i startfältet :)
Efter alla dessa storhästtävlingar jag varit på sistone så blir jag så himla pepp på att börja rida storhäst. Jaja, får vänta till praktiken då jag får rida hos Birgitta, hehe.



Fick lite bråttom nu, då jag fick ett samtal av Louise som ville ha med mig på en skogsrunda. Så jag snabbar mig ut till stallet för att rida ett pass med Kiara!

Vi hörs om en stund igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0