Älskar min Jacka

Använde min kingslandjacka för första gången igår och jag älskar den!
Den är både varm och vattentät, red och gick runt med jackan i regnet igår och blev inte det minsta blöt. (enda minuset är att den kunde varit lite tjockare, kommer nog kanske bli lite kallt när vintern är som värst)
Kan verkligen rekomendera denna jackan dessutom är den ju grymt snygg ;)


"Här kommer nu höstkollektionen 2011 från norska kvalitetsmedvetna Kingsland. Farmingdale, en funktionsjacka för dam / tjej i ny tuff design med avtagbar huva i rött (chilli pepper) och finns hos oss även i marinblått. Vatten och vindtät med andasfunktion och tvåvägsdragkedja. Flera blixtlåsförsedda fickor och nya KL loggor i brodyr. Fodrad och håller dig varm långt in på säsongen."

Kommentarer
Postat av: ida

jag hade tänkt att beställa en sån blå, vet du vart man kan beställa dom? :))

2011-10-31 | 13:16:54
URL: http://idaasoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0