Resultat Chapella - Göteborg 30/10

1,20 - 4 fel
1,25 - 12 fel

1,20
- Otroligt stark, men ändå jättefin. Rev b-hindret i trekombinationen, vet inte vad som hände.. Hon höll nästan på och stanna på a-hindret, men la på spöet så hon hoppade ändå. Vi löste problemet ganska fort men fick tyvärr med oss b-hindet. Annars var hon fin sprang ifrån mig en hel del, men man får helt enkelt ta och lära sig de.

1,25
- Otroligt stark här med, men fortfarande fin. Mellan ettan och tvåan var det en linje på 6 galoppsprång,i klassen innan var den linjen också med men då gick vi på 5 istället för 6 steg. Jag sa till mamma efter vi gått banan, "om vi går på fem denna gången med river vi". När vi hoppat ettan hade jag inte en chans att få tillbaka henne på sex så vi petade tvåan som jag sa. Sedan fick vi ett pet på åttan ett räcke, men där slarvade hon lite. Sedan fick vi den tredje rivningen på c-hindret i trekombinationen, det gick för fort igenom hela så glad vi bara rev ett i den kombinationen.

Men hon har varit super lugn och fin på framridningen idag, sedan taggade hon till så fort vi kom in på framhoppningen. Sedan blev hon sitt vanliga pigga jag inne på banan. Men litet framsteg gjorde hon idag i alla fall.

Eftersom det har regnat hela dagen blev det tyvärr inga bilder, har dock filmer från båda klassera om ni vill ha? =)

bilder från essunga fotade utav bella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0