Besviken, arg osv.

Står helt tomt i huvudet, har ingen aning om vad jag ska skriva. Jag har planerat ett långt inlägg, men det kan jag inte lägga upp här på bloggen än...

Känns som om att det enda jag och Chapella gör är och bråkar mot varandra just nu. Byter bett hit och dit, det känns förjävligt men om man tittar på tex filmer så ser det mycket bättre ut än vad det känns.

Känns nästan som om att jag bara behöver en häst just nu, så vi hittar tillbaka till varandra, så vi kan lära känna varandra igen. Visst resultaten blir ganska bra och vi har fått myckeet placeringar iår, men ni anar inte hur många gånger jag varit missnöjd med rundorna, oftast åt min egnen ridning.

 Det går mig på nerverna att jag söker efter en känsla som jag inte kan hitta, jag blir så otroligt arg på mig själv för jag vet att det finns där någonstans. Men var har det tagit vägen? Självförtroendet är på noll, jag tvivlar på allt jag gör och det gäller inte bara hästarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner igen mig i detdär. Är förjävligt, tråkig för

Ni ser så fina ut. Funderat på att bara strunta i bettbyte & typ bara köra på något vanligt tredelat? Blev bättre för oss när vi slutade fokusera på olika bett, osv. Men kan ju inte veta

Hur det är för er. är otroligt jobbigt att ha lågt självförtroende, tar så mkt tid & nä är inte alls kul men keep up! Tror på dig & hoppas verkligen ni kan hitta tillbaka till känslan! Skriver inte bloggadress, på ip numret borde ni se vem

Jag är, hade ingen lust å skriva bloggen nu när ka skriver såPass "personligt" ..

2011-09-29 | 23:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0