The time ran away ..

Snart är det dags för mig att krypa ner till sängs.
Ställer klockan på 06.00, så får jag se om jag går upp med en gång eller snoozar fram tills 06.30 då jag egentligen behöver gå upp.

Har putsat klart allting, men all packning är inte inpackad i hästbussen ännu.
Och Kiara står halvt lerig nedtill och har en gul svans. Tar tag i det imorgon, för tiden flög iväg nu på kvällen och mamma hade redan släckt stallet när jag var beredd på att gå ut.
Fick i alla fall spejat stigbyglar - Hur snygga som helst blev dom! Hade varit kanoners med ett par stövlar i samma färg ..! ;)

Wilmas ridpass i manegen gick galant idag.
Direkt när jag skulle börja jobba henne, efter att ha skrittat fram på långa tyglar, satte jag igång henne i traven med en gång för att undvika något tjafs i skritten. Brukar vara lättare att jobba i traven.
Och det var nog en klokt val, för hon gick avslappnat och lugnt hela tiden. Red henne i låg form på volten i galopp, höll ihop henne emellanåt och rullade bara på helt okomlipcerat.
Hoppade en liten serie också med två små låga hinder ställt som en kombination, med en bom i mitten av hinderna och en framför varje hinder (så det blev som galoppbommar).
Allt funkade super! :)

Kommer med mera inlägg imorgon!
Håll tummarna för min och Kiaras lilla debut tillsammans ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bild på stigbyglarna :D?

2011-10-01 | 00:22:55
Postat av: Matilda Sjöberg

Ooooooch den coolaste fotografen äääär: Matilda Sjöberg ;) Fina stigbyglarna var du köpte! :D

2011-10-01 | 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0