Frågor och svar!

"BTW, känns det som om ni är väldigt dåliga på att svara på kommentarer :("
Jaså? Jag tycker inte vi fått in några frågor som varit aktuella att svara på.
Men jag rotade fram några gamla frågor sen långt tillbaka, som jag egentligen inte hade tänkt att svara på såhär långt fram i tiden. Men det kanske var just detta ni ville ha svar på?
Den första frågan nedan är ju dock en ny och en bra/kul fråga! =)



Anna om Hoppträning!:
Tycker det är kul att du kör ditt eget race och gör det som ni kommit fram till passar Kiara (individen) bäst! Men hur gör ni med dressyren, tränar ni dressyr "som vanligt" eller hur gör ni där? Rider du fortfarande med gramanen? :)
Jag planerar oftast inte att rida dressyr, utan känner jag att hon är samarbetsvillig och på bra humör försöker jag att jobba ner henne i låg form.
Rider inte med gramanen så mycket längre .. Men när jag väl gör det så fattar hon grejen och hon blir superlätt att göra olika skolor med!

Anonym om Ses vi?:
ska du kvala gp-ponnyn?

Ja, det verkar ju så! =)



Vanessa om Säljes - Glen Gordon, Whitaker, Scapa:
Hur är John Whitaker sammets schabraket i storleken? :)

Mitt schabrak är tyvärr sålt, men dom är ganska små i storleken!

(En fråga som Sara kanske redan svarat på?)
evelina om Min gp-ponny resa:
är det bara c-ponnysar som får kvala till gp-ponnyn? har fått för mig det ;)

Precis, bara C-ponnyer får kvala!

alice om Säljes:
har du blivit tillsagd någon gång för du haft repnosgrimma? :)

Har aldrig tävlat med nosgrimman själv. Men om man jämnför - Har jag blivit tillsagt för att ha tävlat med för stor logga på schabraket? För att ha haft för stor logga på mina vita ridbyxor? För att ha tävlat utan krage? Nej.
Jag tror inte dom är så hårda med att neka repnosgrimma på tävling.


Daniela om Outfit till Ebba!:
Vart finns schabraket att köpa?:D

http://exklusiv.se

Anonym om Outfit till Linn!:
är det spöt som kommer från hööks? visste inte att dom hade sånna :)

Nje, det kanske inte kommer från Hööks egentligen .. hehe.

Anonym om Photoshoot:
ju lösare man spänner kedjan på både bett och hack, ju skarpare blir det så det tycker jag inte alls är konstigt :)
vad är det för nåt i mitten av paddocken som du rider framför, marken ser konstig ut och det står hinderstöd (?) som om dom har byggt en gång i mitten? ;s

Men det beror ju på helt vad man har för ponny, om den lyssar mera på kedjan än skänklarna(på bettet)! :)
Marken ser konstig ut? Det kanske är för att det är harvat där och sedan har ingen ridit där.
Hinderstöd? Ja det är för att den delats för att det går två hästar i paddocken där över dagarna!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Men din syster ska ju också kvala gp-ponnyn med samma häst? Hur gör ni om ni båda komemr vidare? :)

2011-09-29 | 08:57:06
Postat av: Malin

SV: Hej Isabella! Om en sten skulle ramla av har jag extra stenar man kan få och sätta fast. Dock har detta bara skett en gång hos kund. MVH Malin

2011-09-29 | 09:52:39
URL: http://kyro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0