29 april

Känner att motivationen har sjunkit lite, eller det är inte motivationen utan inspirationen. Jag kommer inte på något intressant att skriva om, tänker och tänker men inget vettigt dyker upp. Finns en hel del saker jag skulle vilja skriva om men som jag inte kan skriva om..

Brent lyckades i vilket fall nocka mig förut när jag red, så har haft ont i huvudet hela dagen. Men kom sedan på att det finns något som heter huvudvärkstabletter, som minskade huvudvärken..WOW va? Gick senare en powerwalk med vovven och sedan fixade ett skolarbete, så mycket roligare har inte min dag varit..

Onödigt inlägg, men vill visa att jag faktiskt lever. Ska nu ta och gå in i duschen och plocka upp lite snabbt på mitt rum innan jag lägger mig och pluggar + sover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0