Hanna gästbloggar

Hej!
Oj, att jag fick chansen att blogga på Isabellas och Saras blogg trodde jag inte va så stor! Men tydligen va det de!
Jag är jättetacksam, jag kan berätta att jag tycker er blogg är grym!

Jag har vart hemma hos Isabellas lillasyster och både hälsat på Kiara och Wilma, båda är sjukt fina! Tycker ni gör ett bra jobb med er blogg!
Jag hoppas att det kommer någon mer sån tävling!
Jag är sjukt spänd på att se vilken häst som kommer till Isabella!
Sara, brent är superfin och hoppas att det går bra för er! Synd det med chapella!

Lycka till!
//Hanna http://burberryy.blogg.se


Tack för ditt inlägg och dina fina ord till oss båda, Hanna! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0