konfirmation

Hej allihopa nu är jag tillbaka igen!

Var ju som sagt konfirmation för min bror idag, va klar i kyrkan runt kvart över tolv och då åkte vi hem med alla gäster. Sedan käkade vi osv, dock gick jag upp på mitt rum och somnade där..

Gick ut i stallet runt halv fem, mockade hos Brent och gick sedan ut på en ridtur. Vi tog en längre tur idag där vi inte ridit förut, eller vi har ridit en bit men har alltid svängt av på den kortare vägen. Men han var fin, trots att det var nytt var han inte så spänd så han börjar nog fatta det här med att rida ute nu.

I slutet blev han dock lite jobbig på hacket, slängde med huvudet och skulle springa iväg. Men med lite tålamod gav han med sig och travade med låg form i slutet. Sedan skulle vi gå förbi kyrkan (som vanligt) dock hade klockorna börjat ringa och dom var väldigt farliga. Han började fatta galopp och skulle vända och grejer, men så fort vi kom förbi kyrkan gick han som vanligt igen. 

När jag kom hem igen gjorde jag iordning Brent och tog sedan med honom och Garino ut. Lät dem äta gräs längst väg kanterna, men som jag nämnde innan var det inte så enkelt när båda bestämt skulle gå åt varsitt håll haha. När vi kom tillbaka till stallet fixade jag klart allt med andra ord fixade mat, mockade hos Garino, vatten osv..

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Shit vad lika du och din bror är!! :D

2012-04-28 | 21:59:25
URL: http://korvmackamedost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0