Hur ont på skala 1-10 kommer jag ha?

Hej på er goingar! Haft en bra dag? :D
Min skoldag gick fort, för vi hade bara lite genomgångar i matte och engelska. Så jag passade på att fylla upp Obelix box med halmpellets på skolan när vi ändå slutade så tidigt och jag hade tid. Så den är fixad och klar, och väntar nu på att han ska komma ner till Höglanda!
Allting ska bara packas och in i hästbussen, så är det bara för mamma att komma ner med honom imorgon efter att jag slutat. 

Och vet ni vad? Idag firar jag tre veckor med min tandställning, tjoho. Haha! ;)
Vilket betyder att den idag blivit spänd... vilket är mindre kul, och jag börjar frukta hur ont jag kommer ha om några timmar och resten utav veckan. Fast det som inte dödar, det härdar. Får tänka på hur fina tänderna kommer bli sedan!


Ridning på skolschemat drog igång idag, och tyvärr missade jag mitt markarbetspass eftersom jag inte hade/har någon häst på skolan. (Markarbete har man bara var fjärde vecka, för vi är så många i klassen). Men på onsdag är det dressyrträning, vilket det alltid kommer vara framöver. Och på fredag är det hoppträning, som också alltid kommer vara den dagen! :) Så kul att träningarna drar igång nu igen efter sommaren!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0