Transport & spö

Våran transport är fortfarande på lagning, de sa att den skulle vara klar för några veckor sedan men icke sa nicke.
 
Så nu när vi varit iväg har vi lånat en boj (samma märke som vi har) utav några kompisar. Däremot är den transporten extra hög och bred. Sedan har den dörrar bak istället för en läm, fast man kan göra dem till en läm också. De har även kamera i deras transport och det har varit väldigt skönt för oss efter allt som hänt. 
 
Men Brent har stått så snällt hela tiden, han var lite orolig när vi skulle tränsa och lasta ur honom idag. Sedan första gången vi lånade transporten var han osäker när han skulle gå in. Men Brent är hyffsat lättövertalad så det var inga problem.
 
Eftersom jag trodde att vi skulle ha fått tillbaka våran transport vid det här laget packade jag inte ur allt ur den. Har alltid saker som nummerlapp, ryktlåda, spö osv som alltid ligger kvar i transporten. Så igår när jag skulle packa den lånade-transporten kom jag på att jag saknade vissa saker.
 
Vi har en "speciell" nummerlapp inte som en vanlig, och nummren till den låg i våran transport. Sedan mina spön låg kvar i transporten, så igår fick jag letat fram två gamla spön. De jag hade och välja mellan var spöna på bilden nedan och de kändes lite barnsliga numera haha, sedan är de även ganska korta. Men jag hade i vilket fall som helst det glittriga idag, mitt lilla trollspö som mina vänner kallar det ;)
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0