Duktiga svenskar!

Skyller ifrån mig pga den dåliga uppdateringen igen. Åkte hem till en kompis igår kväll och sov över. Blev dock bara en timmas sömn i natt, så fick sova ikapp under förmiddagen ett par timmar och kom hem lite senare än tänkt.

Har precis kollat på hoppningen som gick på SVT1, och är mycket imponerad över många ryttare. Speciellt våra svenskar! Henrik von Eckermann vann klassen, och Jens kom trea!
Såg Jens mycket när han red igenom sina hästar i Globen, och han är sådan att hästen SKA lyssna. Gör hästen fel så är det med en gång gör om - gör rätt. Gillar att han är en riktig fighter inne på tävlingsbanan, sparar inte på krutet utan satsar järnet från början! 


Oh just det! Beställde hjälmen igår, och gissa vilken färgkombination jag tog ♥ Får hoppas jag passar i den bara. Dom AYR8-hjälmarna i Leather look har så kort skärm, och jag såg jätterolig ut när jag provade min systers sådan hjälm fast i blått. Men den var en storlek för liten också, så den satt lite ovanpå huvudet. Well, well, lär vänja mig vid synen om jag skulle se förskräcklig ut i den! ;)
Kommentarer
Postat av: Sandra

brun/silver? ;)

2012-12-31 | 01:58:08
URL: http://svanholts.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0