Finfina presenter till ponnyn!

Har vart hemma en stund nu, och bland annat tagit en lång tur ute på skogsvägarna med Kiara! Det var ett tag sedan jag red henne .. Så det kändes bra att sitta på hennes rygg igen. Dock bara lite ovant eftersom hon är så himla hög, och Wilma är så liten jämfört med henne. Och det ska bara skilja någon centimeter på dom enligt mätintygen - Jo, tjena!

När jag kom hem möttes av en hel uppsjö av superfina(!), nya benskydd som Wilma ska få och ett Anna Scarpati schabrak ♥
Så det ska lilla tjejen få imorgon när jag kommer tillbaka till skolan. Förhoppningsvis håller hon humöret uppe några dagar sedan, haha! Hon har vart lite sur på mig ett tag bara för att hon inte fått något på länge ;)

Nu ska jag, för första gången på länge, äta en rejäl middag tillsammans med familjen!
Sedan fortsätter jag med att ladda upp med inlägg för kvällen och morgondagen :D

Bild tagen på julafton, mums!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0