Gästtränare i hoppning

På Tidag kommer TobiasTomas Torgersen för att gästträna oss ettor i hoppning!
Tycker det ska bli spännande med en helt ny tränare. Att få höra vad han tycker om Wilma, mig, vad han bygger upp för övningar, hans sätt att se på olika ting osv.

Våran nuvarande tränare i hoppning bygger alltid en specifik övning varje hoppträning, och då finslipar vi bara på grunderna i princip. Minns inte senast vi hoppade en bana på våran tävlingshöjd (på en hoppträning)? För det är ju höjden och finslipningen utifrån det som jag behöver träna på.
Detta tragglande på små hinder fram och tillbaka är bra, men ärligt talat så har jag redan plattformen att stå på sedan ett bra tag tillbaka. Jag vill utvecklas med mål att hoppa MSV snart, och DÅ krävs det mer.

Så det ska bli kul att få hoppa för en annan nu och se hans upplägg!
Tävlingarna drar snart igång så jag hoppas på ett bra träning som ger mycket, och som jag kan leva på ett tag framöver :)

Vill ni att jag haffar någon som kan filma på Tisdag?
Jag vet inte vad ni gillar om filmer från hoppträningar, för det skiljer bland tittarsiffrorna från film till film. Även om det är långt ifrån alla som tittar på filmerna jag lägger upp, så är det alltid några som kollar. Så jag ger frågan till er som är intresserade!



Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, filma och utvärdera vad du tyckte om honom! :D

2012-01-29 | 16:30:24
URL: http://breakitdown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0