Min uppstrukturerade dag!

Godmorgon!
Hade ett dilemma över om jag skulle ta en ordentligt sovmorgon eller välja att inte sova bort dagen. Men tillslut ställdes klockan på 08.30, vilket innebar att det inte blev en riktig sovmorgon, men inte heller för tidigt för min del. Jaja, sovmorgon har jag mycket av nästa vecka i alla fall (stalltjänster-fri vecka)! :)

Blev en välplanerad dag idag ändå, även om jag inte hade planerat någonting för ca 12h sedan?
- Först är det dags för en god frulle, och vakna upp ordentligt.
- Sedan går jag vidare ut mot stallet och fixar i ordning Wilmas utrustning, putsar osv.
- Därefter ska hon motioneras en stund. Hade tänkt mig några låga sockerbits-övningar för att jobba på kvickheten i hennes ben.
- Vid 13.30-tiden kommer pappa med en garderob som ska in på mitt Highland-rum, sedan beger vi oss hem till Landvetter och jag sover hemma inatt!
- Ska bland annat packa ihop lite saker hemifrån som Wilma ska ha på skolan ..
- Och om tiden tillåter så ska jag rida igenom Kiara riktigt ordentligt! Åh, saknar min prinsessa. Kollar på filmer från youtube varje dag på henne ♥

Så ja, jag fick en del att bita i denna dag! Men jag håller bloggen vid liv, som jag lovat :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0