I'm so sorry!

Jag känner mig kass efter dessa dagar jag uppdaterat så himla dåligt! Tänker på bloggen hela tiden, och får sådana skuldkänslor när tiden bara tickar och dagarna försvinner förbi :(

Dagens ursäkt för att jag inte hunnit blogga är att jag haft stalltjänst, så har tillbringat denna dag för det mesta ute i det kalla vädret. Men med goa vänner går stalltjänsterna fort, och de blir faktist roliga! (Så det är inte så pjåkigt som man tror.)

Stalltjänsten slutade lite tidare än väntat, så jag och Emma tog en barbackatur ut på våra ponnysar i snön! Mysigt, första gången Wilma reds ut på 3-4 veckor och då även första gången hon blev riden i snön detta år :)

Wilma och sin nya kärlek (även boxgranne) - Lillen ♥

LOVAR att ni ska få bra med uppdatering imorgon!
Har inget särskilt planerat för tillfället, så bänkar mig framför datan ett x-antal timmar under morgondagen! :D Kanske kan fixa lite färska bilder på när jag rider Wimsan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0