svar på frågor :)

Svar: Nej jag står inte på något tak.;) Vet inte riktigt hur jag ska förklara det, men sitter på kanten till rabbaten. Det är en liten sementmur och där på ligger takpannor, utav någon anledning..

Svar: Vet att jag skriver jättetråkiga inlägg just nu, men jag har en bra anledning till det. Ska försöka komma med lite roligare saker, men ni får jättegärna komma med förslag!

Svar: Jag är 169-170cm, vad tror du jag väger? ;) Haha ne men vikten håller jag för mig själv. Vet att jag inte väger för mycket, men vågen är min fiende!


Svar: Han heter Garino.

Svar: Ja ibland har jag problem med det och då är jag för lat för att öppna explorer så gör punkter istället.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ett tips med mellanrummen istället för att göra punktetr- håll ner shift när du trycker på enter när du vill ha mellanrum :)

2012-01-30 | 21:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0