Bra väder och shopping på G

Godmorgon, hann ni med och läsa alla inlägg igår? Eller har ni ett par stycken och läsa ikapp nu? ;) Blev väldigt många inlägg under gårdagen, dock inte så "tunga" att läsa igenom.
Både jag och Sara skulle bli väldigt glada om ni vill börja kommentera lika bra som ni gjort innan. För kommentarsfronten är rätt så död just nu... tråkigt nog...

Ser ut att bli fint väder idag! Solen har varit framme lite nu, och enligt min telefon ska de inte börja regna förrens på eftermiddagen! Ska in till göteborg med Jenni om en stund och kolla runt i lite butiker, och då är det skönt att slippa regnet. Så idag drar jag på min shortsen och skippar jackan! 


Och för er som vill se OS dressyren live idag (sänds 10:55-17:45), samt pricka in svenskarnas starttider, klicka er in HÄR och checka tiderna nedan :)

Sara Algotsson Ostholt, Wega - 11:24 svensk tid
Niklas Lindbäck, Mister Pooh - 14:02 svensk tid
Malin Petersen, Sofarsogood - 17:20 svensk tid 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0