Brent denna veckan

Måndag - Bella och jag red honom.
Tisdag - mamma red honom.
Onsdag - Red ut en sväng som vanligt idag på vanligt tredelat. Brent hade varit väldigt jobbig för mamma på det tredelade dagen innan. Så denna dag testade jag och rida på det igen, men han var super fin.
Torsdag - Red ut en "mellan" tur, med klätterbackar. Vi får nu rida som vanligt så börjar rida mer och mer som vanligt.
Fredag - Vila
Lördag - Red ut på det vanliga idag och han var skit jobbig.. Red en kortare tur men red fram och tillbaka på en grusväg. Han vet vilket håll som är hem så han ville inte vända tillbaka på grusvägen, så vi bråkde med det ett tag. Sedan när jag vände hem igen skulle han galoppera och blev sur för att jag skulle skritta. Så han flög lite kors och tvärs för att komma undan, när vi väl galopperade sedan fick jag inte stopp utan fick rycka tag några gånger.Men sista biten i trav på väg hem gick väldigt bra. 
Söndag-Blir ut någon tur imorgon på något annat bett.
 
några bilder från denna veckan
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0