Designa egna iphone skal

Jag är helt snurrig när det gäller iphones och jag kan ingenting om dom. Jag har en 3GS, men det är något fel på den så jag använder den inte. Den lämnades in på lagning och fick batteriet bytt, för den höll på att stänga av sig själv hela tiden. Men den har inte blivit bättre, så jag vet inte vad felet kan vara. Någon som känner igen det? Så snälla upplys mig om vad felet kan vara isåfall... 

Det som jag har koll på är att dessa skalen nedan inte passar till min iphone, haha. Men så fort min börjat fungera igen så ska jag köpa massa fina skal. Går det att beställa egna skal till 3GS? Har så många fina bilder jag skulle vilja pryda skalen med... 

Hade inte så många bilder på denna datorn, men dessa två bilder älskar jag 
Kommentarer
Postat av: Izabella Barisa

Det går att beställa från expertfoto.se ;)

2012-07-30 | 15:33:08
URL: http://bellister.blogg.se
Postat av: Johanna

Vem har tagit bilden till vänster? :)

Svar: Kommer ej ihåg vad hon heter...

2012-07-31 | 22:22:27
Postat av: EmelieG

jätte fint! :)

2012-07-31 | 22:36:22
URL: http://marangen.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0