Min tävlingsutrustning

Här kommer ett inlägg med bilder på min tävlingsutrustning,
min tävlingsutrustning har ju ändrats lite sedan jag lade upp ett sådan här inlägg senast.
 
Efter olyckan har jag fått köpa nya saker samt fått en tävlingsskjorta och vantar mindre. Därför tänkte jag göra ett sådant här inlägg igen, jag ska även fortsätta med detta med annan utrustning i olika "kategorier". Träning, hemma, min, Brents utrustning osv..
 
Utöver det ni ser nedan tillkommer en racesafe väst, roeckl handskar (ska köpas nya), sporrar, spö osv.
 
Tävlingsskjortor - equiline, kingsland, kingsland och treadstone
 
TävlingsridbyxorKingsland (har även ett par från hööks, måste köpa ett par till)
 
Tävlingskavaj - Animo 
 
Tävlingshjälmjohn whitaker
 
Tävlingsstövelparlanti
 
TävlingsjackorKingsland och Kingsland
Kommentarer
Postat av: FIA- TEAM EQUIPE

Supersnygga grejor! Tävlar du mycket? :-)

// FIA - TEAM EQUIPE
www.teamequipe.blogg.se

Svar: I år har det inte blivit mycket tävlade för jag har en unghäst och vi har haft lite otur. Men tidigare har jag placeringar tom 1,30 på storhäst och hoppade i globen. Sedan har jag som bäst vinster tom MvsB på ponny och startat MvsA. Har även tävlat Lag-SM fälttävlan och gp-ponnyn i scandinavium:)

2012-07-28 | 22:27:38
URL: http://www.teamequipe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0