Sveriges ridgymnasium - Kungsbacka

Det är inte långt kvar tills skolan börjar igen. Längtar så mycket till mina underbara vänner, och tills dagen jag flyttar in. Kommer inte bo på skolan den första och andra veckan när vi börjat, utan jag flyttar in i september. Och då till mitt nya rum i "längan"!

Är lite nyfiken på om någon utav Er kommit in på skolan?! I sådana fall, kommer ni ha med er egen häst/ponny, samt bo på skolan? :D

Vet att jag frågat förut, men det var under omvalsperioden då gymnasievalen var preliminära. Har även haft en frågestund om skolan, där ni kunde fråga allting ni undrade över SRG på Kungsbacka/Höglanda. Men nu har ni chansen att få svar på era frågor igen, eller på era nya frågor - Så fråga allt ni undrar över, så ska jag svara på dom i ett inlägg! Ni som även funderar på att börja nästa år, eller om några år, kan också ställa frågor såklart :D



Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag flyttar dit den 20;e :) förhoppningsvis tar jag med min egna d-ponny och jag bor på skolan / en bit ifrån beroende på vart det finns plats :D längtar för första gången tills skolan börjar :o

2012-07-28 | 19:56:56
URL: http://thirtyeight.blo.gg
Postat av: Amanda

Får man bara ha med sig 1 häst? Betalar man för att ha en box och så all mat osv då också? :-)

2012-07-28 | 22:24:06
Postat av: Hanna

Vad behöver man ha med sig? Ngt speciellt som är viktigt att tänka på?

2012-07-29 | 21:41:43
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0