dagens kommande outfit - all by kingsland

Så mina kära vänner, då var klockan över tolv och jag borde egentligen redan sova. Men utav någon anledning blir jag alltid klar så sent med packning, putsning osv (gör mig dock inget förutom att det blir för lite sömn-timmar).
 
Har precis som Bella gått och packat massa extra saker, men förhoppningsvis slipper vi regnet imorgon (man kan väll alltid hoppas?). Allt är klart nästan i alla fall, ska bara bära ut några saker som är på mitt rum samt benskydden som hänger på tork. 
 
Eftersom min kavaj är sönderklippt kommer jag att tävla med tröja under västen idag, gillas inte men har inte så mycket annat att välja mellan. Kommer hoppa i min blå kingslandtröja med min kortärmade kingslandskjorta under, sedan om det blir blött kommer jag att använda den blommiga skjortan istället med eller utan den blå tröjan.
 
gpponny-väskan är packad med massa extra kläder, näsdukar och nässpray. Min förkylning lär nog inte bli bättre under morgondagen i regn, men har i alla fall packat med mig bra saker så jag ska klara mig förhoppningsvis haha. 
 
Nu är det även dags för mig att sova, upp tidigt om några timmar och åker runt sju tiden tror jag. Hoppas ni håller tummarna för oss idag, det borde ju inte kunna gå värre än sist (peppar, peppar).
Godnatt, kära bloggläsare ♥
 
 
Kommentarer
Postat av: Julia Lundgren

Älskar eran nya header! :):)

2012-06-30 | 00:34:54
URL: http://julialundgren.blogg.se
Postat av: Julia Lundgren

Älskar eran nya header! :):)

2012-06-30 | 00:35:13
URL: http://julialundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0