hemma igen

Har ganska nyss kommit hem från Göteborg, har varit hos pöjken min sen i onsdags. Jobbade tisdag och onsdag och åkte sedan direkt till Göteborg, därför uppdateringen var som den var från mitt håll. Nu är jag i vilket fall hemma igen men har lyckats dra på mig en förkylning, hoppas den snart är borta. Ska nu gå ut och rida Brent, han vilade igår och mamma red honom i onsdags åt mig. Ska rida ut en sväng och känna på honom, om han inte känns "bra" rider jag även bort till paddocken en snabbis. Sedan ska allt packas och putsas någon gång ikväll inför morgondagen. Har knappt sett min tävlingsutrustning sedan olyckan, så kan bli intressant och se om de är massa revor eller ej på sakerna. Har sett mina stövlar och de är inte rena i vilket fall, men hoppas de inte är massa repor under all skit bara.
Kommentarer
Postat av: Annie

Galet fin bild! :)

2012-06-29 | 22:06:25
URL: http://highliight.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0