Tom i bollen

Har suttit och stirrat på ett tomt inlägg i evigheter, blir inte mycket klokare för det. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, har letat igenom datorn för inspiration men det har gått mindre bra.
 
Ska om strax gå och lägga mig, ska jobba imorgon 12-20.15 men åker hemifrån 09.30 och är hemma runt 21.15. Så jag kommer inte kunna blogga under morgondagen, men ska försöka när jag kommit hem om det finns någon inspiration.
 
Ska även försöka hinna rida en kortare sväng imorgon innan jag åker iväg. Så kanske jag slänger upp något inlägg innan jag åker. Brent ska få ta det lugnt några dagar nu, för han har fått gå ganska hårt under dessa dagar jag testat olika bett. Så vi ska bara lulla runt i skogen för ovanlighetensskull. Sedan är det tävling på lördag, första gången på tre veckor och första tävlingen sen olyckan.
 
om ni har förslag på inlägg eller några funderingar?
släng då in en kommentar ♥
Kommentarer
Postat av: LinneaT

Vad fin han är på bilden :)

2012-06-28 | 21:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0