Kingsland-kväll

Hej! Det var ett tag sedan?
Fick ta ett break från datan igår och ägna mig åt andra saker.
Bland annat så åkte jag till Svensk Ridsport på deras Kingsland-kväll och var där ett tag. Hittade TYVÄRR inget som jag hade i baktanke att köpa när det väl var 20% rabatt på hela sortimentet, så fick endast med mig två par ridstrumpor och en goodiebag med mig hem (+massa gratis fika - godis och cider) ;) Så det var ändå en trevlig kväll på Ridsport, blir aldrig trött på att gå runt i deras affär! Är en utav deras trogna stamkunder, haha!

Har knappt sovit inatt för min knas-vän Emma sov hos mig inatt, och det ledde till att jag var så trött och somnade sittandes i soffan på rummet vid 18-tiden förut och vaknade för en stund sedan. Är dock fortfarande trött så ska snart gå till sängs även om vi har sovmorgon imorgon.

Men först ska jag blogga och börja skriva på några utkast-inlägg. Har haft dåligt samvete -som vanligt- över att jag inte bloggat, så det blir min terapi för att bearbeta det och inte känna mig så dålig inombords! :)

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad roliga saker de hittar på där i den butiken, önsar jag kunde åkt dit men det är ju för låååångt ju, hehhe var din värsta vän där med? Nej just det det var ju Kingsland där i den butiken. Kram kram

2012-05-30 | 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0