Globen, globen, globen!

Nedräkningen är nu nere på 2, 2 dagar kvar tills vi åker mot Stockholm och till Globen! Har även räknat ut att det kommer ta megalång tid att åka dit med hästsläp, och så är det snöstorm där uppe. Så kanske tar 6-7timmar att komma fram... Kul! Men vi kommer ta några bensträckade under bilturen, både på vägen upp och ner. Och så brukar jag och Sofie ha mycket att prata om, så den långa vägen får vi nog att kännas kort ;) 

Har hoppträning och engelska i skolan imorgon, sedan slutar jag och åker då hem. Blir sedan körd till Bollebygd (Sofie) på eftermiddagen, och åker med hon och sin syster på träning i Östadkulle på kvällen. Sedan läggdags efter det och tidig uppgång på lördag morgon. Har laddat upp med åksjukstabletter och ska imorgon köpa en fet godispåse för att ha på bilresan. Det ända, och viktigaste, jag inte hunnit med är att tvätta och packa kläder m.m. Haha, alltid ute i sista sekund...
Lovar att uppdatera när jag är på plats i våran kära huvudstad. Tar såklart med mig datan, och internet ifall det inte skulle finnas WiFi på hotellet. Min mini-data hänger med mig överallt såklart, orkar kanske till och med ha med mig den inne på Globen och blogga snabbt emellanåt. Eftersom blogg.se inte funkar på mobilen får jag väl bära med mig datan på mässan.

Vilka ser man på lördag eller söndag nu då? :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0