Idag är ingen bra dag...

Fått ett stor stjäna i protokollet idag och tjänat ihop lite vuxenpoäng, jag och mina tre vänner var på ett möte med banken förut och öppnade upp ett nytt konto för vårat UF-företag. Så snart kommer vi kunna köpa in allt vi behöver för tillverkningen och sedan starta försäljningen! :D
 
Har för övrigt en skitdag. Började med att försova mig... Vaknade tre minuter efter att första lektionen hade börjat, men var snabb med att dra på mig ett par jeans och en tjocktröja och springa in till skolan - Allt det under fem minuter! Sedan har det gått upp och ner med hur ont jag haft i tänderna, men kan än så länge inte bita ihop, vilket medför till att jag inte kan äta. Känns som allt annat går fel också, och funderar på om det är någon ide att jag ens rider idag eller om jag bara kommer känna mig kass.

Inte ofta jag har skitdagar, något brukar alltid väga upp för hela dagen. Men idag är ingen bra idag, inte alls... Kör på plugg- och filmkväll idag, + lite nätshopping...

Saknar min prinsessa ♥
Kommentarer
Postat av: Sofiie

Hoppas att dagen blir bättre Bella! :)

Fina Kia!

2012-11-29 | 15:28:12
URL: http://FiloSofiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0