Ett inlägg som handlar om allt och inget

Kom igen nu! Ställ massa frågor till frågestunden så lovar jag att svara i ett videoinlägg! Sara kan säkert också fixa ett videoinlägg, men då får ni ta och ställa massa frågor! :D :D

Trots spöregnet var jag ute och red Obelix i skogen förut, och jag undrade varför han var så pigg. Men nu i efterhand kom vi fram till att han hade fått fel foder imorse, för jag gjorde dubbelt igår för Kiara och därför råkade han få den ena spannen till frukost idag - Och det är havre i = inte bra för hans huvud. Delvis gillar han inte regn heller... Passande när det ska regna hela veckan känner jag då... Men det får bli hårdträning i detta ruskiga väder hela veckan ändå, för på söndag är det tävling och då jäklar satsar vi på kanoners bra rundor! Ska till Varberg och hoppa L:C och L:B :)
Ska snart iväg till tandläkaren för att spänna tandställningen för tredje gången. Det är jättekonstigt för jag har alltid ont de första dagarna när dom fixat med rälsen, och sedan börjar det göra ont igen några dagar innan jag ska tillbaka till tandis. Men snart har jag haft den i hela tre månader, vilket betyder att det bara är tre månader kvar tills den ska av :D Så värt!
P.S! Är ni intresserade av någonting från bloppisen så är det bara att komma med bud. Alla bud är välkomna! Ni når mig lättast på facebook, där konversationen blir lättare också.
Kommentarer
Postat av: Filippa

Hej! :D
Det går superbra! Han har tyvärr sträckt sig eller så men kan nog komma igång med hoppningen snart igen, hah a :) så nästa tävling är inte bestämd än!
Kram

2012-10-29 | 18:58:23
URL: http://Ponnyfreaket.devote.se
Postat av: Anonym

När svarar du på frågorna?^^

Svar: När det är tillräckligt många :)

2012-10-29 | 21:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0