Tandläkar-bloggen då va

Så typisk att tandläkaren gjorde samma misstag igen denna gången när tandställningen spändes... För första gången jag spände den så blev ståltråden på vänstersidan längre så att den stack in i kinden. Och nu gjorde den det igen efter i måndags.
Så gick till tandläkaren idag och bad dom att fixa till det även om jag inte hade någon tid bokad. Och jovisst fick jag hjälp av en annan tandläkare än min egna, fast hon drog till ordentligt så har aaaas ont i käften nu! - I-landsproblem.

Känner att jag borde skaffa en blogg som handlar om tandställningar, haha?
Men det känns som det bara är jag som har ont varje gång efter att dom pillat med rälsen och har problem med att den skaver i sidorna och att tråden blir för lång osv. osv. Det är nog inte meningen att jag ska ha tandställning?

Fina har tänderna blivit på så kort tid i alla fall! Har ju bara haft den sedan 6aug.
Till er som tvekar på om ni vill ha räls eller inte, TA CHANSEN!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0