Nyrakad ponny

Var hemma ett par timmar idag, men fick ingen tandläkartid förrens på tisdag. Så får åka hem nästa vecka igen. Fick i alla fall klippt Kiara så att hon inte är en lurvig björn imorgon på tävlingen. Dock så gjorde jag bara en halsklippning+huvud, och det är inte vackert för 5-öre. Men hon var blöt på magen när jag satte igång... Så klipper bort de resterande av pälsen nästa vecka. 

Så himla snäll är hon att klippa, stod blixtstilla och på samma ställe hela tiden. Det har hon gjort varje gång vi rakat henne. Hon har lärt sig med tiden och fattar precis vad hon ska göra och vad som ska göras, gammal är hon ju lilla snuttan ♥

Kom tillbaka till skolan för en timma sedan, och sitter och kollar på film med min syster som ska sova över här inatt. Hon ska med på tävlingen imorgon, så jag kan lova bilder och eventuell film!

Godnatt på er, sängen kallar och klockan är ställd på 06:30 :)
Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till vinsten Bella !!:-)

2012-09-29 | 13:37:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0