Smärta...

Har precis kommit hem från tandläkaren... Spände tandställningen idag, och det gör så ont så jag mår dåligt. Hela överkäken håller på och stramar. Bara personer som har eller haft tandställning vet smärtan, dock så är jag nog överkänslig när det gäller tänderna. För jag har hört att det inte ska göra så ont andra gången man spänner rälsen, men det gör ju så jäkla ont just nu!
Men det är bara att bita ihop, inte länge jag ska ha den som tur är!
 
Eftersom jag är inskriven hos folktandvården i Landvetter så fick jag åka hem förut. Men det passade bra att jag hade tid till tandläkaren idag, för Kiara var ledig idag och då kunde jag rida henne. Så jag red ut en stund i regnet på min lille gula, pigga ponny som jag hoppas taggar inför tävling till helgen ♥ Dock är hon långhårig och lurvig som en björn, så får försöka hinna komma hem imorgon eller fredag igen och raka bort den.
 
Ska snart åka tillbaka till skolan igen. Börjar tidigt imorgon, så sover inte hemma inatt. Och så ska jag rida Champis, Annies ponny, idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0